Wednesday 20 June 2018

2018 - RAYA

Assalammualaikum..

Gini jelah... beria2 buat blog.. lepas tu sepi setahun...
Bukan main byk draft post "Pengalaman Bersalin" lah apa lah.. sudahnya mereput di draft sahaja. kahkahh
Maklum lah, lepas beranak ritu, komitmen bertambah.
Nak baca buku pun tak sempat noks.. aku mcm nak jual je semua buku tu haa..

Tujuan aku jengah blog sebab kononnya nak kembali aktif.. acah2 comeback lah.. hahahahhaha
mampu?? kosser sgt kan..
end up, aku jadi leka dok tukar layout, theme bagai siap focus edit coding html..
apa sehhh??
sudahnya gini jela blog ni.. setahun sekali update dok tukar natang layout je..

Oklah, alang2 dah hupdate entry ni, aku nk ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri pada semua yg membaca blog ini..
Tahun ni aku beraya bertiga. Seronok gak la.. hahahaha

Ok, see you~

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.